Zbavte se blbých pocitů!

Tento jednoduchý trik vám pomůže od většiny nepříjemných pocitů!

Když svůj „blbý pocit“ pojmenujete, on většinou sám odezní za pár vteřin, nebo se minimálně zeslabí.

To je celá věda.

Drtivá většina lidí to ale nedokáže. Víte proč?

Neumí svůj pocit pojmenovat a bojí se ho. Proto před ním utíká, potlačuje jej, snaží se dělat, že neexistuje. Lidé přesvědčují sami sebe, že je jim fajn, i když se ve skutečnosti cítí mizerně. A tím dosahují jediného výsledku: cítí se čím dál mizerněji. Poznáváte tento vzorec? Zbavte se ho dřív, než přijdete o veškerou radost! Je to jednoduché, i když ne až tak snadné.

Existuje až 6000 různých pocitů!

Kolik jich dokážete vyjmenovat?

Většina z nás se spokojí s rozdělením na „dobrý pocit“ a „blbý pocit“. To ale není pojmenování, to je hodnocení. Vy se taky jmenujete Karel nebo Maruška, a ne dobrý nebo blbý člověk! Tak i pocity mají svá jména jako: „radost“, „smutek“, „nervozita“, „frustrace“, „naštvanost“, „spokojenost“ a dalších 5994 názvů.

Pojmenovat svůj aktuální pocit je naprosto zásadní, pokud chcete prožívat více příjemných pocitů a méně těch nepříjemných. Chce to jen trochu cviku.

Stáhněte si tento „TAHÁK“ a naučte se pracovat s více než 100 nejčastějšími pocity!

BONUS! K taháku získáte 10dílný e-mailový seriál o emocích a o tom, jak a proč s nimi pracovat. Zajímavé informace, příklady a motivace k práci na sobě!

ZDARMA

TAHÁK pro lepší zvládání pocitů

BONUS! K taháku získáte 10dílný e-mailový seriál o emocích a o tom, jak a proč s nimi pracovat. Zajímavé informace, příklady a motivace k práci na sobě!

K čemu je to dobré?

Život je plný výzev a náročných situací. Od obyčejných selhání, nezdařených projektů, slíznutí tvrdé kritiky a hejtů, až po rozchody, rozvody, popřípadě smrt blízkého člověka. Stejně jako sportovec ocení v závodě svou tréninkovou přípravu, tak obyčejný člověk v těchto životních zkouškách velmi ocení svůj trénink práce s emocemi. Nepříjemné pocity jsou v takových situacích naprosto přirozené a jistojistě přijdou. To, zda v nich strávíte několik let, nebo pár dnů až týdnů, závisí především na tom, jak s těmito pocity umíte nebo neumíte pracovat.

Lidé se například léta trápí po rozchodu s partnerem.

Nedokáží odpustit, touží po tom vztah obnovit, vrátit čas, litují se, apod. Přitom se snaží být v pohodě. Snaží se na něj/na ni nemyslet, zapomenout…

Můj poslední rozchod byl pro mě velmi bolestný. Také jsem se chvíli utápěla v sebelítosti a výčitkách. Pak jsem si vzpomněla na tuto metodu. Přestala jsem si nalhávat, že to přebolí, že to bude dobrý. Místo toho jsem si začala připouštět, jak moc blbý to bylo. Každý den jsem si vzala chvíli čas na sebe a soustředila jsem se na pocity, které se ve mně mísily. A pojmenovávala jsem je: smutek, zášť, nenávist, láska, touha, lítost, … Když jsem je takto pojmenovala a uznala, že jsou, ony po chvíli zeslábly. Postupně začala přicházet úleva a já jsem se cca za měsíc dala natolik psychicky dohromady, že jsem byla schopná normálně mluvit se svou bývalou láskou a zároveň jsem byla připravená začít se ohlížet po novém vztahu. Pomohlo mi jednak to, že jsem tuto metodu znala, ale také to, že jsem ji už dříve aplikovala na mnohem jednodušší situace, na mnohem méně tíživé pocity.

Začněte trénovat práci s emocemi už dnes!

Nejen že se vám to bude velmi hodit v těžších časech, ale mnohým těžkým časům se díky této praxi dokážete také vyhnout!

ZDARMA

TAHÁK pro lepší zvládání pocitů