VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Úvod
Radka Evjáková, Oddechová 885, 15531 Praha-Lipence, IČ: 02122863, zapsaná v živnostenském rejstříku, Úřad městské části Praha 5, nabízí sebe-koučovací workbooky ke stažení, e-kurzy, webináře a videokurzy, pořádá příležitostné workshopy a školení, a poskytuje služby individuálního NLP koučinku a terapeutického poradenství a párového poradenství.
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem výše uvedených služeb a klientem a jsou pro obě strany závazné.
I. Individuální a párová sezení
- Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká na základě závazného objednání služby. To se děje emailem nebo skrz některou následující komunikační platformu: SMS, WhatsApp, Signal. Objednání se stává závazným po oboustranném potvrzení termínu setkání.
- Detaily jako je cena, způsob platby, termín, místo konání… jsou součástí nabídky (www.innereverst.cz/terapie).
- Termín je vždy dohodnut individuálně a je závazný pro obě strany, jakmile si jej oboustranně potvrdí. Jeho zrušení/změna ze strany klienta je možná nejpozději do 10h dopoledne předchozího pracovního dne. Pozdější zrušení podléhá storno poplatku – viz níže. Poskytovatel může termín zrušit kdykoli, ale pouze ze závažných důvodů (nemoc, úraz, úmrtí v rodině). V takovém případě dává klientovi vědět o zrušení sezení, jak nejdříve je to možné, a navrhne klientovi náhradní termín buď hned, nebo jakmile pomine jeho pracovní neschopnost. V případě dlouhodobé pracovní neschopnosti vrátí poskytovatel klientům peníze za neuskutečněné předplacené hodiny terapií. V případě zrušení sezení ze strany poskytovatele může klient odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz za zaplacené a nevyčerpané hodiny sezení.
- Průběh terapeutického procesu – individuální terapie
- Každá spolupráce začíná vždy 90minutovým úvodním sezením. Jeho náplní je:
- Analýza klientovy současné situace – s čím přichází na terapii.
- Pojmenování problémů a souvislostí v klientově životě.
- Stanovení cílů a očekávání od terapeutického procesu.
- Stručné nastínění terapeutického postupu na základě analýzy problémů a cílů.
- Prvotní zazdrojování (tj. nalezení a ukotvení posilujícího pocitu).
- Po prvním sezení následuje cyklus 5 sezení, tzv. Warm-up. Jeho náplní a cílem je:
- Pracujeme již plně na klientových tématech pojmenovaných na úvodním sezení.
- Klient se seznamuje s terapeutickými metodami a učí se jimi procházet.
- Klient se učí vnímat a pojmenovávat emoce, odpovídat na koučovací/terapeutické otázky, směřovat pozornost a další důležité dovednosti.
- Klient dále prohlubuje uvědomování a pochopení souvislostí ve svém životě.
- Společně upřesňujeme zadání pro terapii, cíle a očekávání.
- U většiny klientů už během warm-upu začíná docházet ke změnám ve vnímání a cítění, u někoho i v chování.
- Cílem warm-up série je naučit klienta efektivně fungovat v terapii, aby z ní dokázal vytěžit maximum.
- Klienti, kteří již absolvovali terapeutická sezení s jinými terapeuty, se během warm-upu seznamují s mým stylem práce a společně upřesňujeme očekávání a zadání. Zároveň probíhá plnohodnotný terapeutický proces, pokud je na něj klient připraven (tj. potřebné dovednosti a přístup ke svým emocím již má díky předchozí práci).
- Po WARM-UPU může začít terapeutický proces jako takový:
- Výjimečně se stává, že klientovi zahřívací série stačí a tady končí.
- Kdo se rozhodne pokračovat, má 2 možnosti:
- Jednotlivá sezení minimálně 1x/měsíc – viz ceník (www.innereverest.cz/terapie)
- Balíček 20h platný 1 rok od platby, nepřenosný (tj. čerpá vždy jen jedna osoba) – viz ceník (www.innereverest.cz/terapie)
- Délka trvání sezení je obvykle 90 minut, ale lze se individuálně domluvit na zkrácení nebo prodloužení (od 1h do 2h trvání), dle potřeby a finančních možností klienta.
- Terapeutický proces končí vždy vyhodnocením celého procesu a míry dosažení cílů:
- Toto vyhodnocení je vždy součástí posledního sezení (ať už z balíčku, nebo samostatně).
- Vyhodnocení procesu je podmínkou pro případné znovunavázání spolupráce.
- Každá spolupráce začíná vždy 90minutovým úvodním sezením. Jeho náplní je:
- Průběh terapeutického procesu – párová sezení:
- Párové konzultace se objednávají po 1 konzultaci, nebo v balíčku 20h. Balíček je platný 1 rok od platby a je nepřenosný, tj. čerpá vždy 1 pár. Hodiny z balíčku lze uplatnit na individuální sezení.
- Párovou terapii lze kombinovat s individuálními sezeními pouze v případě, že na individuální sezení chodí oba partneři (z důvodu zachování nestrannosti terapeuta – poskytovatele). Za dohodnutá sezení a platby odpovídá ten, kdo sezení objednává, tj. jeden z partnerů.
- Podmínky čerpání předplacených balíčků:
- Po vypršení platnosti předplatného nevyčerpaná sezení propadají a peníze se nevrací, s výjimkou individuální dohody v opodstatněných případech (např. nepředvídatelná změna v životě, dlouhodobá nemoc, apod.).
- Přerušení spolupráce v průběhu předplatného je možné a je věcí vzájemné dohody obou stran. V případě takové dohody bude klientovi vrácena poměrná částka za nevyčerpaná sezení.
- V případě opakovaného maření terapie klientem a sabotování terapeutického procesu, v případě častého rušení sezení, či v jiných případech porušování pravidel klientem si vyhrazuji právo ukončit spolupráci jednostranně. V takovém případě vracím poměrnou částku za nevyčerpané hodiny terapie (v případě předplaceného balíčku) a spolupráce končí bez možnosti obnovení.
- Hodiny z balíčku se odečítají po celých půlhodinách a to tak, že prvních 15 minut jde vždy za mnou, a dalších 15 za klientem. Např. při trvání sezení 1h45 se odečte 1,5h z balíčku. Při trvání 1h50 se odečtou 2h z balíčku. Do trvání terapie se nepočítá domlouvání příštího termínu. Sezení končí tím, že klient kladně odpoví na otázku „Můžeme to tady zastavit?“ Pak se domlouvá další termín a klient(i) odchází.
- Po skončení sezení klient vždy obdrží informaci o stavu svého „konta hodin“, tzn. kolik vyčerpal a kolik zbývá. Tuto informaci obdrží buď elektronicky (e-mailem, SMSkou, WhatsAppem), nebo ústně na konci sezení. O tuto informaci si může kdykoli požádat.
- Přesáhne-li se u posledního sezení z balíčku předplacený čas, pak mohou nastat 2 varianty:
- Klient si zakoupí další balíček a čas se odečte z nového balíčku zpětně.
- Klient si nechce kupovat další balíček. V tom případě doplatí strávený čas zaokrouhlený na celé půlhodiny dle aktuální hodinové sazby za jednotlivá sezení (viz ceník na www.innereverestcz/terapie). Platbu provede na základě faktury.
- U jednotlivých sezení bez balíčku se uplatňuje stejná logika a platí se reálně strávený čas zaokrouhlený na půlhodiny.
- Platba probíhá na základě faktury. V případě předplaceného balíčku se platí před prvním sezením z balíčku. V případě jednotlivých sezení se platí zpětně na základě faktury se splatností 1 týden. Platba za uskutečněné sezení musí být uhrazena vždy před dalším sezením.
- BONUSY:
- BONUS za disciplínu: Klienti, kteří za 10 po sobě jdoucích sezení žádné sezení nezruší ani neposunou, dostanou 1 hodinu terapie ZDARMA. O tento benefit je potřeba se aktivně hlásit, tzn. počítat si to a říct si.
- BONUS za doporučení: Za každého nového klienta, který na vaše doporučení přijde na úvodní 90minutové sezení, získáte 1 hodinu ZDARMA k balíčku a 30 minut ZDARMA k jednotlivému sezení. Tento bonus se neuplatňuje, přijde-li nový klient na 45minutové sezení v rámci dne otevřených dveří (ale uplatní se, pokud tento klient následně naváže úvodním sezením). I o tento bonus je potřeba se aktivně přihlásit.
- Nejsem plátcem DPH. Uvedené ceny jsou konečné.
- Sezení mohou probíhat online i osobně dle individuální dohody. Online a osobní (offline) formu lze v průběhu spolupráce kombinovat.
- Při online sezeních je potřeba, aby si klient vyhradil nerušený čas v klidném prostoru s dobrým připojením k internetu. Je žádoucí, aby měl při sezení volné ruce (tj. nedržel v nich telefon). Pokud budou sezení narušovat děti, partner, pes, rodiče, či kdokoli či cokoli dalšího, nelze z mé strany zaručit patřičnou efektivitu a klient tak přebírá veškerou zodpovědnost za účinnost terapie. Výpadek signálu na straně klienta není důvodem pro vrácení peněz za sezení.
- Při online párových sezeních je potřeba zajistit, abych viděla na kameře oba partnery a ti byli zároveň ve stejné místnosti a mohli spolu mluvit přímo. Je žádoucí (nikoli nezbytné) udělat alespoň první sezení osobně a teprve potom online.
- Online sezení probíhají formou videohovoru přes platformu WhatsApp, není-li dohodnuto jinak.
- Osobní setkání probíhají standardně na adrese Branická 26/43, Praha 4 (zast. Přístaviště).
- Jiné místo konání je věcí dohody a pro takové případy se také stanovuje individuální cena.
- Změna místa ze strany poskytovatele vyhrazena (nové místo bude vždy na území Prahy a včas oznámeno).
- Aktuální ceny sezení a balíčky jsou vždy uvedeny na webu www.innereverest.cz/terapie
- Storno-podmínky:
- Dohodnuté termíny lze měnit až do 10 hodin dopoledne předchozího pracovního dne bez storno poplatků.
- Při pozdějším zrušení se z předplaceného balíčku odečte 1h.
- Při nedostavení se bez předchozí omluvy nebo zrušení méně než 2 hodiny předem se odečtou 2h.
- V případě rušení úvodního sezení nebo párového sezení, které není předplacené, platí následující podmínky:
- Zrušení do 10h dopoledne předchozího pracovního dne – bez sankcí.
- Zrušení později než v 10h předch. dne: stornopoplatek 50% z ceny.
- Nedostavení se bez předchozí domluvy nebo zrušení méně než 2 hodiny předem: stornopoplatek 100% z ceny.
- Na stornopoplatek bude vystavena faktura.
- Pravidla komunikace:
- Pro domlouvání termínů a případné změny lze použít e-mail nebo zprávy (SMS, WhatsApp).
- Pro komunikaci mimo pracovní dobu (která je ve všední dny od 9 do 18h), slouží pouze a výhradně e-mail.
- Na zprávy (SMS, WhatsApp, Signal) zaslané mimo pracovní dobu může, ale nemusí být brán zřetel.
- Jakákoli individuální dohoda je nadřazená těmto podmínkám.
II. Dny otevřených dveří
- Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká na základě závazného objednání služby. To se děje na stránce www.innereverest.cz/dny-otevrenych-dveri, skrze formulář Calendly. Objednání služby je závazné až po uhrazení uvedeného poplatku klientem.
- Poplatek se hradí přes platební odkaz prostřednictvím služby Pays, případně přímo QR kódem uvedeným na stránce www.innereverest.cz/dny-otevrenych-dveri.
- Nejsem plátcem DPH, poplatek je konečný. Jedná se o administrativní poplatek kryjící náklady na pronájem prostoru, připojení, reklamu a administrativu. Poplatek nereflektuje cenu terapie.
- Poplatek je potřeba zaplatit do 24hodin po rezervaci termínu. V opačném případě bude rezervace po uplynutí 24 hodin zrušena a termín uvolněn pro další zájemce.
- Při platbě je nutné použít stejný e-mail, jaký byl uveden při rezervaci. Tento e-mail se zapisuje do formuláře Pays při platbě, případně do zprávy pro příjemce v případě přímé platby přes QR kód.
- Místa na dnech otevřených dveří jsou omezena a ukázkovou terapii v této formě nelze nárokovat. Je-li kapacita zaplněna, je potřeba čekat na otevření dalších termínů, nebo se objednat na standardní úvodní sezení.
- Na základě platby získá klient 45minutovou konzultaci – osobně nebo v online formě – dle jeho volby ve formuláři Calendly.
- Formu setkání (osobně/online) lze po rezervaci změnit e-mailem na radka@innereverest.cz. Změnu lze učinit pouze jednou.
- Po rezervaci obdrží klient e-mailovou pozvánku s rekapitulací události včetně termínu a platebního odkazu. Rezervace je platná a závazná až po platbě.
- Další připomínky termínu sezení se nezasílají.
- V případě osobní konzultace se klient v rezervovaný čas dostaví na adresu Branická 26/43, Praha 4. Změna místa vyhrazena (ač je nepravděpodobná) – bude případně včas oznámena e-mailem.
- V případě online formy poskytovatel v daný čas zavolá klientovi na WhatsApp na telefonní číslo, které klient uvedl při rezervaci. Klient zodpovídá za to, že bude v daný čas disponovat potřebným časem, klidem a stabilitou připojení. Překážky na straně klienta nejsou důvodem ani k vrácení peněz, ani k opakování sezení.
- Termín nelze po rezervaci změnit. Při zrušení se poplatek nevrací. Při nedostavení se klienta (popř. nedostupnosti na WhatsApp) se poplatek také nevrací. Pokud se klient nemůže dostavit, může si eventuálně zarezervovat nový termín a potvrdit jej novou platbou. Ovšem pouze pokud svou neúčast předem oznámil emailem na radka@innereverest.cz.
- Je možné rezervovat pouze jeden termín na osobu. Druhý termín pro stejnou osobu je možné rezervovat pouze ve výše uvedeném případě propadnutí prvního termínu. V případě propadnutí i druhého termínu již není další rezervace možná. Jedna osoba může absolvovat pouze jedno ukázkové sezení v rámci dne otevřených dveří. Další sezení už podléhají standardnímu ceníku a postupu viz www.innereverest.cz/terapie.
- Průběh a náplň ukázkového sezení jsou popsány na www.innereverest.cz/dny-otevrenych-dveri. Změny jsou vyhrazeny.
- Přihlášením se na ukázkové sezení v rámci dnů otevřených dveří se klient registruje k odběru pravidelného newsletteru, ze kterého se může kdykoli později odhlásit. K newsletteru bude přidán po vyplnění formuláře Calendly.
- Přihlásit se na ukázkové sezení bez přihlášení k newsletteru je možné. Ukázkové sezení se v takovém případě objednává e-mailem na radka@innereverest.cz a cena se řídí hodinovou sazbou za jednotlivé individuální sezení – viz www.innereverest.cz/terapie/#cenik (tzn. cena 45 minutového ukázkového sezení = hodinová sazba x 0,75).
- Ukázkové sezení není krizovou intervencí, nenahrazuje psychiatrickou ani jinou lékařskou pomoc a neslibuje vyřešení klientova problému. Je ochutnávkou terapeutických konzultací.
III. Sebe-koučovací workbooky
- Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká na základě zakoupení workbooku přes internet (https://www.innereverest.cz/e-produkty). Internetový obchod je jediným místem, kde lze tyto workbooky zakoupit.
- Na základě nákupu získá klient příslušný workbook v elektronické podobě ve formátu PDF. Odkaz ke stažení workbooku dostane na e-mail, který uvedl v objednávce.
- Workbook podléhá autorským právům na základě autorského zákona. Slouží k individuálnímu použití a jeho šíření či kopírování bez souhlasu autorky je zakázáno.
- V případě nespokojenosti s workbookem může klient do 14 dnů od nákupu písemně požádat o vrácení peněz na e-mail radka@innereverest.cz a bude mu v adekvátní lhůtě vyhověno.
- Workbook nenahrazuje psychiatrickou ani psychoterapeutickou péči a nemůže být brán jako prostředek léčby psychických obtíží. Slouží pouze k sebereflexi a osobnímu rozvoji. Pokud trpíte úzkostmi, depresemi, nebo jinými potížemi, vyhledejte odbornou pomoc.
III. E-kurzy
- Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká na základě zakoupení e-kurzu přes internet (https://www.innereverest.cz/e-produkty). Internetový obchod je jediným místem, kde lze tyto e-kurzy zakoupit.
- E-kurz je série e-mailů zasílaná s uvedenou frekvencí a po uvedenou dobu. Emaily obsahují texty, odkazy na PDF dokumenty a/nebo videa. (konkrétní obsah každého kurzu je vždy uveden v popisu produktu). Jednotlivé části se zasílají e-mailem na adresu, kterou klient uvedl při nákupu.
- Na základě nákupu je klient do 24hodin zaregistrován k odběru e-mailového seriálu a ten se od té chvíle zasílá automaticky.
- Z e-mailového kurzu je možné se kdykoli odhlásit proklikem z kteréhokoli e-mailu z příslušné série. Po odhlášení klienta je kurz zastaven a další e-maily série již nebudou odeslány. Peníze se v takovém případě nevrací.
- Je-li klient s kurzem nespokojen, může požádat o vrácení peněz po celou dobu trvání kurzu. Na základě takové žádosti mu budou vráceny peníze a bude vyřazen z kurzu, tj. budou zastaveny e-maily a žádné další e-maily z kurzu mu již nepřijdou. Vrácení peněz nelze žádat po uplynutí kurzu tj. po odeslání posledního e-mailu ze série.
- V případě neúmyslného odhlášení je možné opětovné přihlášení do kurzu na základě písemné žádosti zaslané na e-mail radka@innereverest.cz. V takovém případě opětovného přihlášení do kurzu začíná kurz znovu od začátku. Návaznost tam, kde klient skončil v okamžiku odhlášení, není technicky možné zajistit.
- E-kurz nenahrazuje psychiatrickou ani psychoterapeutickou péči a nemůže být brán jako prostředek léčby psychických obtíží. Slouží pouze k sebereflexi a osobnímu rozvoji. Pokud trpíte úzkostmi, depresemi, nebo jinými potížemi, vyhledejte odbornou pomoc.
IV. Videokurzy a webináře
- Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká na základě zakoupení videokurzu nebo webináře přes internet (https://www.innereverest.cz/e-produkty). Internetový obchod je jediným místem, kde lze tyto videokurzy a webináře zakoupit.
- Na základě nákupu je zákazníkovi odeslán e-mail s přístupovými údaji do členské sekce. V této členské sekci jsou zákazníkovi zpřístupněny videokurzy a webináře, které si zaplatil, a vidí zde i další, které si ještě nezakoupil.
- Do členské sekce je možné se přihlásit na stránce www.innereverest.cz/rozcestnik.
- Videa jsou zákazníkovi přístupná po celou dobu provozu webu innereverest.cz, tj. na neurčito.
- V případě nespokojenosti může zákazník požádat o vrácení peněz, a sice do 14 dnů od zakoupení webináře nebo videokurzu. V takovém případě je po vrácení peněz na jeho účet vyřazen z členské sekce a ztrácí přístup k videím.
- Videokurz ani webinář nenahrazuje psychiatrickou ani psychoterapeutickou péči a nemůže být brán jako prostředek léčby psychických obtíží. Slouží pouze k sebereflexi a osobnímu rozvoji. Pokud trpíte úzkostmi, depresemi, nebo jinými potížemi, vyhledejte odbornou pomoc.
V. Workshopy a školení
- Workshopy a školení pro veřejnost
- Je-li vypsán workshop pro veřejnost, děje se přihlášení přes email nebo webový formulář. Místo na workshopu je tímto rezervováno po dobu 3 pracovních dnů. Během této doby je potřeba provést platbu, jinak se rezervace automaticky ruší, není-li dohodnuto jinak. Platba se obvykle provádí přes odkaz, prostřednictvím služby Pays.
- V případě zrušení termínu workshopu/školení ze strany poskytovatele (nemoc, nehoda, závažné osobní či technické důvody…) je tento povinen nabídnout náhradní termín nebo vrátit klientům peníze. Pokud klientovi náhradní termín nevyhovuje, má nárok na vrácení peněz.
- V případě neúčasti klienta na workshopu/školení se zaplacená cena vrací pouze v případě, došlo-li k písemnému odhlášení e-mailem minimálně 3 dny před začátkem akce (tj. 72 hodin a více). Ve výjimečných případech se lze dohodnout jinak.
- Workshopy a školení na objednávku
- Workshopy a školení je možné objednat pro uzavřenou skupinu. V tomto případě se podmínky dohodnou individuálně. Smluvní vztah vzniká podepsáním závazné objednávky oběma stranami nebo jejím oboustranným písemným (i emailovým) odsouhlasením. Tato objednávka obsahuje cenu, rozsah školení, téma, termíny, místo, a další dohodnuté podrobnosti objednávky.
- Cena je obvykle splatná do 14 dnů na základě faktury vystavené po proběhnutí workshopu/školení. Je-li dohodnuto jinak, je to vždy uvedeno v objednávce.
- V případě zrušení termínu workshopu/školení ze strany poskytovatele (nemoc, nehoda, závažné osobní důvody…) je tento povinen nabídnout náhradní termín. Klient může v tomto případě od smlouvy odstoupit, a to písemným oznámením (i emailem).
VI. Platby na webu innereverest.cz
Za produkty a služby nabízené na tomto webu je možné platit bankovním převodem. Zákazník je po kliknutí na tlačítko „Dokončit nákup“ přesměrován na příslušnou platbu. V případě platby převodem se mu zobrazí platební údaje a QR kód. Tyto údaje jsou mu také odeslány e-mailem. Produkty mu jsou zpřístupněny po dokončení platby. Termín pro dokončení platby je 7 dní od objednání.
Případné reklamace a nesrovnalosti řeší zákazník s poskytovatelem prostřednictvím e-mailu radka@innereverest.cz, popř. při urgentních záležitostech na telefonu 602 437 041.
VI. Práva spotřebitele
Informace pro spotřebitele, na jejichž poskytnutí má spotřebitel právo podle příslušných právních předpisů, poskytovatel spotřebitelům trvale zpřístupňuje jejich uvedením na svých internetových stránkách www.innereverest.cz nebo jejich uvedením v těchto obchodních podmínkách. Na žádost spotřebitele zašle poskytovatel tyto obchodní podmínky na jím uvedenou emailovou adresu. V okamžiku, kdy klient zašle poskytovateli závaznou přihlášku/objednávku terapie či koučinku způsobem výše popsaným, platí, že klient akceptoval tyto obchodní podmínky, které jsou přístupné na webu www.innereverest.cz. Okamžikem udělení souhlasu s obchodními podmínkami se považuje za to, že tyto obchodní podmínky klient akceptuje.
VII. Obecná ustanovení
- K emailové komunikaci s poskytovatelem slouží emailová adresa radka@innereverest.cz. Ke komunikaci s poskytovatelem je možné využít také kontaktní formulář na stránce https://www.innereverest.cz/kontakt/
- Individuální dohoda mezi poskytovatelem a klientem, která byla učiněna písemně (i emailem), je vždy nadřazená těmto podmínkám.
Závěr
Veškerá Vaše přání, připomínky, nesrovnalosti a situace vzniklé nad rámec tohoto dokumentu budu řešit s maximální snahou vyjít Vám vstříc a v odůvodněných případech sjednávat nápravu.
Vítám všechny Vaše návrhy a podněty vedoucí ke zkvalitnění mé práce. Děkuji Vám za důvěru a věřím, že s mými produkty a službami budete plně spokojeni.
Radka Evjáková
Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 17. 6. 2022. Poslední aktualizace 16. 7. 2025
